Pozycjonowanie stron Kalisz

Kalisz jest miastem usytuowanym w południowo-zachodniej Polsce, który liczy sobie nieco ponad 100 000 mieszkańców. W mieście rozwija się wiele innowacyjnych firm, a to za sprawą Kalisko-Ostrowskiego Okręgu Przemysłowego.

Kalisz jest doskonałym miejscem do rozwijania lokalnych oraz ogólnopolskich biznesów – według GUSu na koniec 2018 roku liczba bezrobotnych w tym mieście stanowiła jedynie 2,5%.

Posiadając biznes w Kaliszu i decydując się na pozycjonowanie strony warto pamiętać, że znajduje się on w bliskiej odległości od Ostrowa Wielkopolskiego, co przedsiębiorcom daje dodatkowe możliwości marketingowe.

Decydując się na pozycjonowanie strony na rynku lokalnym np. w Kaliszu warto na samym początku zadbać o kilka fundamentalnych kwestii:

1. Obecność strony w systemie Google Moja Firma
2. Wizytówka NAP – adres, nazwa, dane kontaktowe
3. Wykorzystanie lokalnych danych strukturalnych
4. Odpowiednia optymalizacja strony internetowej
5. Przygotowanie podstron dla poszczególnych lokalizacji
6. Zachęcenie klientów do pozostawienia ocen, recenzji, opinii
7. Promowanie strony w lokalnych serwisach internetowych